آرشیو آبان ماه 1400

خريد و فروش و قيمت گذاري خودرو

نمايشگاه اتومبيل | معرفي چند خودرو مناسب براي بانوان

۲۵ بازديد

نمايشگاه اتومبيل | معرفي چند خودرو مناسب براي بانوان:امروزه بيشتر خانم‌ها به علت سبكي، راحتي و قيمت مناسب خودروي پرايد به سمت اين ماشين روي آورده‌اند.


هدف « نمايشگاه اتومبيل‌ صمدشكرالهي » ايجاد سهولت و اطمينان در فرآيند خريد خودروي مناسب براي خريداران و همچنين فراهم ساختن بستري مناسب براي فروش خودرو در كوتاه‌ترين زمان ممكن براي فروشندگان مي‌باشد.

تيم كارشناسي نمايشگاه اتومبيل صمدشكرالهي متشكل از حرفه‌اي‌‌ترين و مجرب‌ترين كارشناسان خودرو است تا ياري‌رسان شما براي خريدي مطمئن باشد.

« نمايشگاه اتومبيل‌ صمد‌شكرالهي»، با نگاهي نو و با تلاش در  نمايشگاه اتومبيل در جهت سهولت خريد و فروش براي خدمت به مردم عزيز كشورمان قدم برمي‌دارد.

نمايشگاه اتومبيل به معرفي چند خودرو مناسب براي خانم ها پرداخته است

يكي از خودروهايي كه به علت داشتن ساختاري جمع و جور به عنوان يك خودروي مناسب براي خانم‌ها معرفي شده است پژو ۲۰۶ است.

اين خودرو سبك و راحت است. ظاهري شيك اين خودرو باعث شده تا مورد استقبال خيلي از بانوان قرار بگيرد. دقت داشته باشيد كه پژو 206 در مدل‌هاي گوناگوني مانند تيپ 6 وجود دارد. پس خانم‌ها مي‌توانند با انتخاب تيپ‌هاي متعدد اين خودرو از رانندگي لذت بيشتري ببرند.

امروزه خودروهايي كه بانوان بيشتر به آن علاقه دارند جزو مناسب ترين خودرو براي بانوان شناخته شده‌اند. هر چند كه هيچ فرقي ميان خودروهاي مناسب بانوان و آقايان وجود ندارد. امروزه خانم‌ها با كسب مهارت رانندگي مي‌توانند از هر  مدل خودرو براي رانندگي استفاده كنند.

 پژو 207 به علت داشتن قدرت موتور بالا، ايمني ارتقاء يافته و ساير آپشن هاي مدرن ديگر جزو خودروهاي شيك قرار دارد.

 پس شما با انتخاب اين خودرو مي‌توانيد از ويژگي‌هاي يك موتور ۴ سيلندري كه داراي ۱۶ سوپاپ است استفاده كنيد.

بهتر است بدانيد كه گيربكس اتوماتيك اين خودرو باعث شده تا رانندگي شما روان و راحت باشد.

همچنين با مصرف سوخت مناسب، سبب كاهش آلودگي هوا مي‌شود.

به همين علت خودروي پژو ۲۰۷ توانسته استاندارد آلايندگي يورو ۴ را به دست آورد. در حقيقت اين خودرو عضوي از گروه پژو ۲۰۶ مي‌باشد كه سوخت بهينه‌اي دارد.

اين روزها يكي از جديدترين و مناسب ترين خودرو براي خانوم ها كوييك سايپا معرفي شده است.

اين خودرو به علت داشتن قيمت مناسب و مصرف سوخت بهينه قطعاً جهت رانندگي داخل شهري مي‌تواند گزينه خوبي براي خانم‌ها باشد.

 پس شما با خريد كوييك سايپا مي‌توانيد به آساني با داشتن يك خودروي ارزان قيمت از امكاناتي مانند سيستم كنترل پايداري، سيستم نمايش فشار باد لاستيك‌ها و خيلي ويژگي‌هاي ديگر نظير سيستم ايموبلايزر استفاده كرده و لذت ببريد

تيم كارشناسي نمايشگاه اتومبيل صمدشكرالهي متشكل از حرفه‌اي‌‌ترين و مجرب‌ترين كارشناسان خودرو است تا ياري‌رسان شما براي خريدي مطمئن باشد.

باكيفيت ترين و مجهزترين خودرويي كه مورد علاقه خانم‌ها قرار دارد تندر ۹۰ يا همان ال ۹۰ است.

اين خودرو فرانسوي توسط شركت پارس خودرو روانه بازارهاي فروش خودروي ايران شده است.

اكثرا خريداران تندر 90 پلاس به دليل استقامت بالا و داشتن گيربكس اتوماتيك، لذت يك رانندگي ايمن را با اين خودرو تجربه مي‌كنند‌‌.

پس اگر به دنبال مناسب ترين خودرو براي خانوم ها با كمترين مصرف سوخت هستيد قطعاً خودرو ال ۹۰ مي‌تواند بهترين گزينه براي شما باشد.

يكي از خودروهاي خارجي كه امروزه در بازارهاي خودروي ايران مورد علاقه خيلي از بانوان قرار گرفته است خودرو  برليانس H320 مي‌باشد.

اين خودروي چيني امروزه در مدل‌هاي دنده‌اي و اتوماتيك مورد استقبال خيلي از بانوان قرار گرفته است. زيرا خودرو برليانس H320 در هر دو مدل ظاهري شيك و جذاب دارند.

از طرفي مجهز به يك موتور ۱۵۰ سي سي است كه از هر جهت نسبت به ديگر خودروهاي ايراني از قدرت بيشتري برخوردار مي‌باشد.‌ پس براي معرفي مناسب ترين خودرو براي بانوان مي‌توان با اطمينان كامل خودرو برليانس را به عنوان يك گزينه عالي در نظر گرفت.

تيم كارشناسي نمايشگاه اتومبيل صمدشكرالهي متشكل از حرفه‌اي‌‌ترين و مجرب‌ترين كارشناسان خودرو است تا ياري‌رسان شما براي خريدي مطمئن باشد.

از اينكه تا پايان مقاله ما راهمراهي كرديد كمال تشكر را داريم. (( نمايشگاه اتومبيل صمد شكراللهي))

نمايشگاه خودرو | بررسي خودروي ساينا

۲۵ بازديد

نمايشگاه خودرو


 

نمايشگاه خودرو | بررسي خودروي ساينا 

در اين مقاله كه با نام نمايشگاه خودرو | بررسي خودروي ساينا توسط مجموعه بزرگ اتومبيل صمد شكرالهي منتشر شده است در تلاشيم كه در مورد يكي از خودروهاي ايراني كه توسط شركت سايپا توليد شده و به بازار عرضه ميشود اطلاعاتي در اختيار شما كاربران محترم قرار دهيم. بنابراين اگر قصد خريد يك خودروي ايراني در نمايشگاه خودرو در هر جاي ايران را داريد با ما همراه باشيد تا خودروي ساينا را با هم بررسي كنيم. در ادامه مطلب ما را همراهي كنيد.

در ابتدا و قبل از هر چيزي بايد بگوييم كه خودروي ساينا سومين خودروي متفاوت است كه توسط شركت سايپا طراحي و توليد شده است اين خودرو كه هم در بازارهاي ايران و هم در نمايشگاه خودرو در ايران به فروش ميرسد جزء يكي از پرطرفدارترين و پرفروشترين خودروهاي رده پايين بازار است و ما قصد داريم كه در اين مطلب اين خودروي پر طرفدار و رده پايين را مورد بررسي قرار دهيم.

طبق گزارش سايت اتومبيل صمد شكرالهي در مقاله نمايشگاه خودرو | بررسي خودروي ساينا به اين مطلب بايد اشاره كرد كه طراحي ظاهري اين خودرو در هماه نگاه اول بسيار جديد و به روز است، زيرا هيچ ماشين ايراني ديگري از نظر ظاهري شبيه اين خودرو نيست. اگر بخواهيم مثالي بزنيم بايد بگوييم كه مثلا چراغهاي جلوي اين خودرو بسيار زيبا طراحي شده است و اگر بخواهيم آنرا با پرايد يا تيبا مقايسه كنيم بايد گفت كه ماشين زيباتري است كه در نمايشگاه خودرو در ايران به فروش ميرسد. در ادامه بايد گفت كه طراحي قسمتهاي كناري خودرو ساده و بدون شلوغي است و همچنين عقب خودرو يك حالت اسپرت دارد و همين عوامل نشان از اين دارد كه شركت سايپا در حال پيشرفت است، خودروي ساينا در مقايسه با محصول ديگر شركت سايپا يعني خودروي تيبا يك گام جلوتر است و از زيبايي بيشتري نيز برخوردار است.

در مقاله نمايشگاه خودرو | بررسي خودروي ساينا بايد اين موارد را هم بازگو كرد كه زماني كه فردي داخل كابين اين خودرو مينشيند اولين موضوعي كه به نظر ميرسد اين است كه كابين و بدنه خودرو نسبت به پرايد و تيبا بزرگتر است، و فضاي بزرگتري را در اختيار افراد قرار ميدهد. در واقع برخي از افراد خودروي ساينا را از برخي از جهات بي شباهت با خودروي 405 محصول شركت ايران خودرو نميدانند براي مثال ميتوان به سايز و ابعاد و همچنين توان فني اشاره كرد. البته يك موضوع مهم ديگر اين است كه كيفيت قطعات استفاده شده در اين خودرو نيز مانند ساير محصولات شركت سايپا متاسفانه خيلي استاندارد و با كبفيت بالا نميباشد. و ميتوان گفت كه با خودروي پرايد يكسان است. يك موضوع منفي اين خودرو استفاده از پلاستيك خشك در داشبورد است كه همين عامل باعث ميشود به مرور زمان ماشين به صدا بيوفتد البته نكته مثبت هم دارد كه باعث ديد خوب در زمان رانندگي ميشود. آيينه هاي خودرو كمي بزرگتر هستن و همين موضوع هم باعث بهبود ديد راننده در شهر ميشود تا تسلط بيشتر داشته باشد، در واقع اين خودرو كه در نمايشگاه خودرو و بازار ايران به فروش ميرسد آپشنهاي خاص و قابل توجه اي ندارد و در واقع همان آپشنهاي پايه تماي خودروها را دارد. البته خودروهاي ساينا S نسبت به سايناهاي قديميتر يكسري آپشنهاي دارد كه بعدا آنرا بررسي ميكنيم.

 

طبق گزارش سايت اتومبيل صمدشكرالهي در مقاله نمايشگاه خودرو | بررسي خودروي ساينا به اين موارد بايد اشاره كرد كه فضاي پشت خودروي ساينا نسبت به پرايد بزرگتر است و البته كمي هم كوچكتر از خودروي 405 است، صندليهاي اين خودرو ايراني خيلي راحت و نرم نيستند و براي سفرهاي طولاني و بلند مدت باعث اذيت شدن سرنشينان ميشود اما براي سفرهاي درون شهري و كوتاه مناسبند. و با همه اي موارد گفته شده خودروي ساينا با ارفاق نمره قبولي را ميگيرد.

در واقع بايد گفت كه افرادي خودروي ساينا را خريداري ميكنند كه نميخواهند هزينه زيادي را براي خريد خودرو پرداخت كنند و هم به دنبال يك خودروي ايراني بزرگتر از پرايد، پرشتابتر و كمي هم ايمنتر هستند، اين خودرو تقريبا مصرفت سوخت پاييني دارد و همچنين استهلاك پايينتري دارد و اين خودرو بيشتر مناسب اين است كه داخل شهر با آن تردد كنيد.با توجه به همه اي موارد گفته شده ميتوان نتيجه گرفت كه خودروي ساينا كه در نمايشگاه خودرو به فروش ميرسد گزينه مناسبي از نظر قيمتي در بازار ايران است.


بررسي طراحي داخلي خودروي ساينا در مقاله نمايشگاه خودرو

به جرات ميتوان گفت كه بهترين و مناسبترين قسمت خودروي ساينا بخش داشبورد و كابين اين خودرو است زيرا شركت سايپا به صورت كامل آنرا تغيير داده است و از شكل معمولي و ساده اي خودروي تيبا فاصله گرفته است، در حقيقت شكل و فرم داشبورد متفاوت شده است و تركيب دو رنگ مشكي و نقره اي باعث شده است كه نسبت به تيبا زيباترشود.در خودروي ساينا يك مانيتور يا نمايشگر كوچك مانند پژو 206 در بالاي داشبورد طراحي شده است كه اطلاعاتي نظير تاريخ، ساعت، دماي هوا، و تنظيمات سيستم صوتي را نشان ميدهد

 

بررسي تجهيزات خودروي ساينا در مقاله نمايشگاه خودرو

شركت سايپا خودروي ساينا را در دو مدل و  تيپ SX و EX طراحي، توليد و به بازار عرضه كرده است، كه در واقع مدل دوم كه SX است خودروي فول امكانات است و از امكانات و تجهيزات بيشتري برخوردار است. در حقيقت امكانات و تجهيزاتي كه در تيپ پايه ساينا وجود دارد شامل اين موارد ميباشد: فرمان هيدروليك، دو ايربگ، ترمز ABS و EBD، ايموبلايزر، گرم‌كن شيشه عقب، پنجره‌هاي برقي جلو، تنظيم ارتفاع كمربندهاي ايمني و نور چراغهاي جلو، پروژكتورهاي جلو و عقب، قفل مركزي، نمايش دماي بيرون و ريموت كنترل درحالي‌كه در تيپ EX، پنجره‌هاي برقي عقب، آينه‌هاي جانبي برقي، سنسور دنده‌ عقب و رينگ آلومينيومي به خودرو اضافه مي‌شوند. با تمامي موارد ذكر شده با توجه به قيمت و كلاس خودروي ساينا مخصوصا تيپ EX، اين مدل از خودروي سايپا تجهيزات و امكانات نسبتا بهتر و مناسبتري نسبت به ساير خودروها دارد

اميدواريم كه از مقاله نمايشگاه خودرو | بررسي خودروي ساينا نهايت استفاده را برده باشيد.با تشكر از همراهي شما

فروش خودرو | بررسي خودرو جك اس 5

۲۷ بازديد

فروش خودرو |  بررسي خودرو جك اس 5 :Jac S5 يك مدل جديد از SUV هاي شهري است.S5 داراي 5 مزيت و خصوصيت ظاهر و طراحي مدرن ,جادار,پيشرفته و علمي,امنيت و صرفه ي اقتصادي مي باشد.


فروش خودرو و بررسي ظاهر جك اس 5

شيك و نيرومند.ابعاد كلي S5عبارت است از 4475*1840*1670mm (طول*عرض*ارتفاع)و فاصله ي بين محور جلو و محور عقب اتومبيل mm2645 است. به غير از اين ,شاسي خودرو نيز 210mm است.نماي جلوي اين خودرو كاملا شبيه هيونداي IX 35 و نماي پشتي آن كپي شده از  كراس اوور آئودي مي باشد حتي چراغهاي عقب اين خودرو هم مثل آئودي در زمان ترمز كردن از دو مربع كوچك تشكيل شده است.

 فروش خودرو

بررسي داخل خودرو جك اس 5

المان هاي داخلي اين خودرو بسيار زيبا و در حد يك شاسي بلند خوب چيني طراحي شده است.مواد بكار رفته در جلو داشبورت آن از كيفيت بسيار خوبي برخودار بوده و با مابقي خودروهاي چيني خيلي متفاوت مي باشد. طراحان تلاش كرده اند كه با دو رنگ كردن تريم داخلي خودرو فضاي دلنيشني را براي سرنشينان فراهم كنند.البته ناگزير بايد گفت كه طراحي داخلي اين خودرو  از هيونداي IX35 الگو برداي شده است.

فروش خودرو

فروش خودرو و بررسي پيشرانه و جعبه دنده

S5 داراي يك موتور 2T و 2 ليتري به همراه  يك 1.5T GTI+DCT6 با جعبه دنده(انتقال دهنده ي نيرو) دبل كلاچ,و همچنين موتور هاي ديزلي 1.9CTI ميباشد.

موتور سوپر شارژ توربوي 2T : عملكرد با كارايي بسيار بالا,با استفاده از DOHC , 16 سوپاپ,تكنولوژي خنك كننده ي درون توربوشارژ, سبب تجربه ي رانندگي با حداكثر لذت و آرامش ميشوند.

انتقال دهنده ي نيروي دستي 6 حالته : سازگار بودن با انتقال دهنده ي نيروي دستي 6 حالته ي از تكنولوژي آلمان,چندين قيف(مخروطي شكل)همزمان و هماهنگ كننده براي عوض كردن دنده ي راحت و نرم.موتور 2T ,كه در آن تغييرات مكاني و قدرتي صورت گرفته است,علاوه بر تضمين كارايي و عملكرد,نيرو و سرعت بسيار را نيز تضمين ميكند.

فروش خودرو

آشنايي با هوش خودرو

داراي لوازم هوشمند مثل HAC(كنترل كمك به راندن خودرو در سراشيبي ها), TPMS(سيستم كنترل فشار بر تايرها) و يك سيستم كنترل سرعت ميباشد.

 ايمني ، حفاظت

از 70% فولاد آبديده و پايداري ESC در بدنه استفاده شده است.لوازم كمك كننده به ترمز و ايست اضطراري و  كنترل فشار و ضربه ي TCS از دارا بودن استاندارد هاي امنيتي اتحاديه اروپا اطمينان حاصل ميكنند.

US-NCApمجاز(برنامه ي ارزيابي خودروي جديد ايالات متحده ي آمريكا), IIHS(موسسه ي بيمه براي امنيت بزرگراه ها), FMVSS(استاندارادهاي امنيتي فدرال موتور خودرو) در آمريكا TRC(مركز تحقيقات حمل و نقل).

HAS(سيستم كمك به راندن خودرو در سراشيبي ها)

گاهي وقتي در سراشيبي ها قرار ميگيريد كنترل كردن بسيار سخت است.مهم نيست.اين سيستم از تغيير جهت بيش از حد بدنه ي خودرو در سراشيبي هاي جلوگيري ميكند.

جهت فروش خودرو از يك فرد متخصص راهنمايي بگيريد.

كنترل كردن ثبات الكترونيكي

هنگامي كه ترمز هاي ناگهاني يا پيچ هاي ناگهاني و تند باعث كم شدن كنترل شما بر خودرو ميشوند وارد سيستم ميشود.ESC,در وضعيتي كه خودرو در حال پيچيدن باشد سرعت تاير,زاويه ي فرمان و مقدار فشار بر روي پدال ها را احساس ميكند.و در صورت احساس كردن خطر نيروي رانش خودرو و نيروي بهينه ي ترمز ها را كنترل ميكند.

فروش خودرو

كنترل كردن شيب جاده يا تپه

براي حفظ كنترل و سرعت ثابت بر روي سربالايي يا سر پاييني ها.

TPMS،سيستم كنترل فشار بر تايرها

سيستم بلا درنگ كنترل فشار بر روي تاير ها,وقتي كه يك تاير كم باد است و يا از حد مناسب و قانوني پر باد تر شده است به راننده هشدار ميدهد.

جهت فروش خودرو با كارشناسان نمايشگاه اتومبيل صمد شكرالهي مشورت نماييد.

آَشنايي با امكانات خودرو دريك نگاه

سان روف,داراي آيينه هاي جانبي برقي تاشو همراه با گرمكن, روشن شدن اتوماتيك چراغ هاي جلو, چراغ ترمز سوم, داراي چراغ هاي عقب LED, تنظيم ارتفاع نور چراغ هاي جلو, چراغ راهنما روي آيينه, داراي ديمر(تنظيم كننده نور صفحه كيلومتر), كامپيوتر سفري, صندلي چرمي, پوشش چرمي فرمان, كاور موتور, تنظيم صندلي راننده در ۶ جهت و كمك راننده در ۴ جهت, قفل ايمني كودك, مجهز به سيستم ISOFIX ، سيستم ضد سرقت، قفل ايمني كودك، سيستم ترمز ضد قفل ABS, سيستم ترمز اضطراري EBA، سيستم توزيع الكترونبكي نيروي ترمز EBD, سيستم كنترل كشش TCS, سيستم پايداري الكترونيكي ESP, سيستم كنترل سرعت خودرو در سر پاييني HDC, سيستم كنترل ايستايي در سر بالايي HAC, فرمان الكترونيكي servomotor+، قابليت تنظيم شدن غربيلك در دو جهت,داراي سيستم تهويه مطبوع، داراي سنسور دنده عفب,داراي سيستم پخش MP۵, با خروجي AUX, IPod, USB, بلوتوث, داراي ۶ بلندگو, كليدهابي مولتي مديا روي فرمان, خروجي پاور ۱۲ وات, آنتن شيشه اي, كنسول جلو و عقب.

نكات مهم در خريد خودرو اقساطي بخش اول

۱۴ بازديد

نكات مهم در خريد خودرو اقساطي بخش اول : خريد خودرو در كرج و در سراسر جهان  اصلا تصميم ساده و راحتي نيست ،شما بايد براي خريد خودرو اقساطي در كرج هزينه هاي اجرايي را در نظر بگيريد بعد از خريد خانه اين دومين چيز گران قيمت است كه خريداري مي كنيد پس مهم است كه بدانيد و اطمينان حاصل كنيد بهترين راه براي خريد خودرو در كرج چه راهي است با ما همراه باشيد :


#خريد خودرو اقساطي و نكات مهم آن:

اين روزها كلمه ي خريد خودرو اقساطي  و ديگر نقاط، خريد ليزينگي خودرو يا تحويل فوري را بسيار ميشنويم. اما با قيمت هاي روز خودرو، اين امر دور از تصور نبوده و بهترين راه براي #خريد خودرو در كرج به حساب مي آيد. همينطور شركت هاي بسياري در اين زمينه آغاز فعاليت نموده اند و اقدام به ارائه اين خدمات كرده اند.

در اين صورت  مواردي در خريد خودرو اقساطي مطرح است كه دوست داريم در ادامه بيشتر به آنها بپردازيم. اگر شما هم قصد خريد خودرو به صورت اقساطي را داريد تا انتها با ما همراه باشيد.

 

ارائه دهندگان خريد خودرو اقساطي چه كساني هستند؟

به صورت كلي ارائه دهندگان خدمت فروش و خريد اقساطي خودرو شامل5 بخش ميشود. در بخش اول بانك ها در اين زمينه فعال هستند. با اين حال بانك ها بسيار  تمايلي به خودرو دار شدن افراد ندارند و فعاليت آنها كمي كمرنگ تر و گاها در غالب شركت هاي ليزينگ انجام ميشود. در بخش دوم شاهد خودرو سازان و كمپاني هاي خودرو سازي هستيم. خودروساز ها به عنوان بخش اصلي و براي ارائه محصولات خود اقدام به ارائه طرح هايي در جشنواره ها ميكنند.

در بخش سوم شركت ها واسط مشغول فعاليت هستند. با اين حال اعتبار و سابقه براي انتخاب شركت مناسب در اين امر بسيار اهميت دارد. در قسمت چهارم شركت هاي ليزينگ خودرو مشغول فعاليت كردن هستند. اين شركت ها آسان ترين راه براي ارائه خودرو از خودروساز به مشتريان ميباشند.

نكاتي براي بستن قرار داد خريد خودرو اقساطي :

براي خريدهاي اقساطي همواره چند مورد براي گمراهي مشتريان به همراه دارد. اين مسائل مي‌توانند در عين آسان بودن مشتريان را به دردسرهاي بسيار بيندازند. در اين قسمت قصد داريم به چند موارد اشاره كنيم تا نهايت توجه را داشته باشيد.

يكي از مهمترين و اصلي ترين نكات در خريد اقساطي خودرو دقت بيشتر شما در قرارداد هاست. خريداران در اول كار به ميزان وجه براي پرداخت دقت كافي را نميكنند.به عنوان مثال بايد مد نظر داشته باشيد كه اگر خودرويي 100ميليون تومان ارزش دارد، با طرح هاي اقساطي چه ميزان مبلغي را بايد بيشتر بپردازيد. اين امر جرو نكاتي براي بررسي در ابتداي بررسي جهت خريد خودرو ميباشد. پس بهتر است همان اول كار و پيش از ثبت قرارداد به اين امر دقت لازم را بكنيد.

پيش از اينكه براي خريد خودرو در كرج اقدام كنيد بايد نكاتي را مد نظر داشته باشيد مانند عادت هاي رانندگي خود ، بودجه ،تست هاي ايمني و ... در اين مقاله به نكات مهم خريد خودرو اقساطي پرداخته ايم با ما همراه باشيد و ادامه مطلب را در مقاله بعدي مشاهده بفرماييد سپاس از توجه و همراهي شما.

 

تماس با ما 

 

آيكون خودروهاي صفر 
آيكون خودروهاي كاركرده 
آيكون مشاهده آگهي ها



خريد خودرو | نكات كليدي در زمان خريد خودرو و انتقال سند

۱۴ بازديد

نمايشگاه اتومبيل صمد شكرالهي با بيشينه كاري موفق در زمينه خريد خودرو در كرج و ارائه خدمات براي مشاوره و همراهي خريداران خودرو در استان البرز همراه شما خواهد بود

براي اطلاعات بيشتر با مشاوران ما در ارتباط باشيد  5000 50 33 026 - 8000 50 33 026 -   9000 50 33 026

 


برنامه ريزي خريد خودرو در كرج و هر كجاي ديگر يكي ازدشوارترين كارها است كه بايد در اين كار تحقيق بسيار ، صبر بسيار پيشه كرد تا بتوانيم نسبت به بودجه اي كه داريم خودرومناسب خود راخريداري كنيم: 


موارد بسيار مهم براي انتقال سند و#خريد خودرودركرج:

  • سند، به عنوان مهم‌ترين برگه امضا شده ميان خريدار و فروشنده به حساب مي آيد كه بدون آن گويي فروش خودروهيچ ارزشي ندارد.
  • ازجهت دقت به چگونگي سندزني و مراحل نقل و انتقال سند خودرو به خصوص براي خريداران و فروشندگان فعال در بازاربسيار اهميت دارد.
  • نقل و انتقال سند خودرو يكي از  اصلي ترين مراحل خريدخودرو دست دوم در كرج وفروش خودرو كاركرده است كه اگر خريدار و فروشنده به آن دقت نكند،امكان دارد با عواقب حقوقي مختلفي همراه شوند.

 

نكات ومراحل نقل وانتقال سندوخريد خودرو در كرج وديگرنقاط:

همان‌ طور كه گفته شد، سندزني يكي ازاصلي ترين بخش‌هاي فروش خودرو به حساب مي آيد كه بايد هر دو طرف معامله هنگام امضاي قرارداد و تنظيم سند در دفترخانه حضور داشته باشند؛ چون كه بايد امضاي طرفين در قرارداد ثبت شود. در ادامه به مراحل نقل و انتقال سند ماشين اشاره شده است:


* نوشتن كامل مشخصات  خودرو در سند : مدل، شركت سازنده، رنگ، نوع سوخت، وسايل ضروري موجود در ماشين، شماره شاسي و بدنه و ... .
*نوشتن قيمت دقيقِ تمام شده و نحوه پرداخت وجه خودرو
*زمان دقيق تحويل مدارك
* زمان دقيق تحويل خودرو به خريدار
* زمان تعويض پلاك خودرو
*مشخص كردن تكليف وضعيت پرداخت ماليات
*معين كردن زمان انعقاد قرارداد نهايي در دفترخانه

 

روش درست تعويض پلاك وانتقال سند خودرو:

  • فروشنده براي تعويض پلاك و انتقال سند به خريدار بايد مراحلي رابگذارند كه اصلي ترين آن‌ها، مراجعه به مراكز تعويض پلاك خودرو است كه به حداقل يك روز كاري زمان احتياج دارد.
  • به همين علت امكان دارد، پيچيدگي مراحل فروش خودرو شما را خسته  واذيت كند و همين امر  باعث شود تا از بعضي موارد منصرف شويدكه اين امرباعث ميشود در دراز مدت و براي معاملات بعدي شما مشكلاتي را به همراه داشته باشد.

 

چندپيشنهاد مهم قبل ازانتقال سند خودرو و خريد خودرو دركرج

  • بهتر است قبل از هر گونه انتقال سند خودرو از مشتري خود اطمينان حاصل كنيد.
  • در اين خصوص پيشنهاد مي‌شود يا با كارشناس متخصص در امر فروش خودرو مشورت كنيد و يا خودروي خود را به واسطه شركتي معتبر به فروش برسانيد. توصيه ديگر به شما اين است كه حتي اگر قصد فروش خودرو كاركرده با دوست و آشنا را داريد، حتماً نكات قانوني معامله را رعايت كنيد.
  • بيشتر افرادي كه در معاملات خود شكست خورده اند، در روز معامله نكات حقوقي را جدي نگرفته‌اند و از طريق اينكه از طرف قراردادشان اطمينان داشتند، همه موارد توافق شده را به طور شفاهي  انجام داده اند و تلاش بر مكتوب كردن آن نداشتند.
  • از اين رو پيشنهاد مي‌شود حتي زمان پرداخت وجه و يا قرار ملاقات براي حضور در مركز تعويض پلاك، همه نكات را در برگه‌اي رسمي بنويسيد و به امضا طرفين برسانيد.
  • برگ سبز يا همان شناسنامه خودرو شما، مهم‌ترين سندي است كه شما از نيروي انتظامي ميگيريد. در اين سند مشخصات مالك و شماره پلاك ثبت شده است (قبل تر اين سند در دفاتر اسناد رسمي ثبت مي‌شد). اين برگه حالا به عنوان سند مالكيت قطعي خودرو به حساب مي آيد؛ ولي براي جلوگيري از هرگونه مشكل قضايي هنگام سرقت خودرو و يا گم شدن برگ سبز ، پيشنهاد مي‌شود؛ سند خودرو را در دفاتر اسناد رسمي هم ثبت كنيد.

اگر شما خريدار خودرو هستيد و وجه معامله را پرداخت كرده‌ايد ولي فروشنده نسبت به سند زدن با شما همكاري نميكند؛ بايد مستنداتي مثل (مبايعه ‌نامه يا قرارداد فروش خودرو، برگه‌هاي تعويض پلاك و يا رسيدهاي بانكي) را به مراجع قضايي ببريد و درخواست سند رسمي با عنوان «الزام فروشنده به تنظيم سند رسمي» را ارائه دهيد. راجبه اين موضوع دادگاه مراحل را پيگيري ميكند

براي خريد خودرو هيچ وقت نبايد با عجله تصميم گرفت سعي ما در اين مقاله براين است شما رابراي خريد خودرو در كرج و خريد خودرو دست دوم دركرج وديگرنقاط نكات مهم انتقال سند خودرورا آشناكنيم

براي اطلاعات بيشر سري به مقالات مربوط بزنيد

  • براي اطلاعات بيشتر با مشاوران ما در ارتباط باشيد.   5000 50 33 026 - 8000 50 33 026 -   9000 50 33 026

خريد اقساطي خودرو | بررسي خودرو شاهين سايپا | بخش اول

۲۷ بازديد

خريد اقساطي خودرو | بررسي خودرو شاهين سايپا | بخش اول : نخستين بار در سال ۱۳۹۳ بود كه در بين صحبت‌هاي مسئولان سايپا، زمزمه‌هايي مبني بر طراحي و توسعه خودرويي مدرن بر روي مگاپلتفرم كاملاً جديد اين شركت تحت عنوان پروژه SP100 شنيده شد و تا انتهاي همان سال، تصاويري از ماكت ۱:۴ اين خودرو در مركز تحقيقات سايپا و همچنين ماكت ۱:۱ آن در حاشيه دومين جشنواره طراحي خودرو سايپا انتشار يافت تا اين پروژه از همان اول بسيار كنجكاوي برانگيز باشد.


روند پيدايش خودرو شاهين ، خريد اقساطي  خودرو

  • در اواخر سال ۹۶ نيز تصاويري جاسوسي از حضور تيبا ۲ و خودروي كاملاً جديد سايپا يا همان SP100 در هند از سوي رسانه‌هاي اين كشور مخابره شد كه بازخورد گسترده‌اي در رسانه‌هاي داخلي داشت و در جواب به بحث‌هاي مطرح‌شده و حواشي ايجادشده، همان زمان از طرف مسئولان سايپا به‌صورت رسمي عنوان شد كه اين خودرو به‌منظور انجام تست‌هاي كاليبراسيون به كمپاني بوش هند فرستاده‌شده است و مابقي تست‌هاي كاليبراسيون آن نيز در بوش آلمان انجام خواهد پذيرفت.خريد اقساطي خودرو
  • سرانجام در اواخر تيرماه سال ۱۳۹۷ و در نمايشگاه بين‌المللي خودرو شيراز از نسخه نهايي خودروي جديد SP100 با نام “رهام” رونمايي شد. در اواخر سال ۹۸ اما به دلايلي، نام اين خودرو از رهام به “شاهين” تغيير پيدا كرد.

خريد اقساطي خودرو ، بررسي دلايل اهميت عرضه سايپا به بازار

  • عرضه سايپا شاهين به بازار از طرف سايپا را از چندين جهت مي‌توان يكي از نقاط عطف و مهم‌ترين اتفاقات و تحولات يك دهه اخير صنعت خودرو ايران قلمداد كرد.خريد اقساطي خودرو
  • دقت داشته باشيد كه درست در بحبوحه تشديد تحريم‌ها و كاهش حداكثري ارتباطات بين‌المللي صنايع كشورمان با شركاي خارجي، شاهين خود را آماده ورود به بازار مي‌كند.
  • آماده‌سازي خطوط توليد و تلاش براي بومي‌سازي حداكثري قطعات و مجموعه‌هاي فني و تزييناتي خودروي كاملاً جديدي مانند شاهين، آن‌هم در دشوارترين شرايط اقتصادي كشور  بعد از دوران جنگ تحميلي، حقيقتاً عزمي راسخ را مطالبه مي‌كند.خريد اقساطي خودرو
  • از طرفي فراموش نكنيد كه با معرفي شاهين، سايپا به‌صورت رسمي و براي نخستين بار خودرويي با برند خودش را در سگمنت C عرضه مي‌كند و وارد كلاس جديدي مي‌شود كه تا قبل ازاين بيشتر جولانگاه محصولات ايران‌خودرو بوده است. همچنين پس از مدت‌ها عرضه خودروهاي گوناگون بر روي پلتفرم ارتقاءيافته اما قديمي پرايد (پلتفرم‌هاي X100 و X200 كه شامل خانواده پرايد و تيبا مي‌شوند) حالا سايپا مگاپلتفرمي جديد، انعطاف‌پذير و مدرن‌تر را در اختيار دارد كه با اتكا بر آن مي‌تواند طيف گسترده‌اي از محصولات در كلاس‌ هاي گوناگون (سدان، هاچ بك، كراس اوور و…) را توسعه دهد.خريد اقساطي خودرو
  • درنتيجه سايپا خودروهايي را در سبد محصولات اختصاصي خود خواهد داشت كه به‌شرط عملكرد فني خوب و كيفيت ساخت و دقت مونتاژ مناسب، در بازارهاي صادراتي نيز مي‌توانند حرف‌هايي براي گفتن داشته باشند.خريد اقساطي خودرو

آشنايي و بررسي بيشتر سايپا شاهين ؛ طراحي ظاهري

  • گفته مي‌شود كه پروسه طراحي و حجم‌پردازي اين خودرو به‌ صورت كامل در مركز تحقيقات سايپا و با اتكاي حداكثري بر توان طراحان و متخصصان داخلي و طي مدت‌زمان ۴ سال صورت پذيرفته است كه بايد گفت در مقياس بين‌المللي و حرفه‌اي طراحي خودرو نيز بازه زماني استانداردي به شمار مي‌رود. خريد اقساطي خودرو
  • با نيم‌نگاهي به نماي ظاهري خودرو، به جرأت مي‌توان سعي طراحان سايپا را در خلق پيكره‌اي زيبا، متناسب، نسبتاً مدرن (و تا حد امكان منطبق بر ترندهاي حاكم بر دنياي طراحي خودرو) را ستود.
  • البته كه آن‌ها در اين راه از الگوبرداري از طراحي ديگر خودروسازان معتبر كر‌ اي، آلماني و … نيز غافل نبوده‌اند اما از اين مأموريت دشوار (رعايت اعتدال و در نظر گرفتن تناسبات در الگوبرداري) آن‌قدري سربلند بيرون آمده‌اند كه با رعايت شرط انصاف و كنار گذاشتن عينك بدبيني، به رويكرد و خط مش فكري آنان نمي‌توان برچسب كپي‌كاري زد و اين خود موفقيت كمي نيست.
  • به جرأت مي‌توان گفت سايپا شاهين در بحث استايل، حجم‌پردازي و دقت به جزييات، يك سر و گردن بالاتر از ديگر خودروهاي داخلي قرار مي‌گيرد و بيراه نيست اگر آن را اصولي‌ترين و امروزي‌ترين خروجي مراكز تحقيق و توسعه خودروسازان داخلي در ۲ دهه اخير خطاب كنيم.

بررسي طراحي داخلي ، ابعاد بدنه و كابين

  • در نماي داخلي خودرو اما برعكس نماي ظاهري، طراحان رويكردي كاملاً محافظه‌كارانه داشته‌اند و از آن نوگرايي و جرأت و جسارتي كه در نماي ظاهري خودرو جلب‌ توجه مي‌كند خبري نيست.
  • به‌هرحال در قست شاخصه‌هاي كاركردي و ارگونوميك مي‌توان به طراحي كابين و پنل كاربري جلوداشبورد شاهين نمره قبولي داد ولي در بحث كيفيت مواد و متريال بكار رفته در كابين و با دقت به قيمت خودرو، قطعاً انتظار بيشتري از آن مي‌رود.خريد اقساطي خودرو
  • بررسي سايپا شاهين نشان مي‌دهد طول، عرض و ارتفاع اين خودرو به ترتيب معادل ۴۴۴۶*۱۷۷۱*۱۴۹۰ ميلي‌متر بوده (رقم اعلامي از سوي سازنده براي عرض خودرو بدون در نظر گرفتن آينه‌هاي جانبي است) و فاصله بين دو محور خودرو نيز ۲۶۵۰ ميلي‌متر است. به نسبت ابعاد و اندازه‌هاي خودرو، فضاسازي‌هاي داخل كابين (فضاي سر، شانه و زانوي سرنشينان) را مي‌توان قابل‌قبول دانست.خريد اقساطي خودرو
  • حجم فضاي صندوق بار خودرو نيز ۴۲۰ ليتر است كه براي خودرويي در اين ابعاد به‌هيچ‌وجه ناكافي و كم نيست اما با ايده‌آل فاصله دارد.

جهت مشاهده ادامه مطلب در بخش بعدي با ما همراه باشيد . (( اتومبيل صمد شكرالهي) )

خريد خودرو در كرج -نكات مهم در زمينه خريد خودرو دست دوم

۱۳ بازديد

احتمالا براي خيلي از ما پيش آمده كه قصد خريد خودرو دست دوم وكار كرده را داشته باشيم در اين مقاله ميخواهيم شما را با نحوه ي صحيح واصول كليدي  خريد خودرودر كرج وديگر نقاط آشنا كنيم :


نمايشگاه اتومبيل صمد شكرالهي با بيشينه كاري موفق در زمينه خريد خودرو در كرج و ارائه خدمات براي مشاوره و همراهي خريداران خودرو در استان البرز همراه شما خواهد بود

براي اطلاعات بيشتر با مشاوران ما در ارتباط باشيد   5000 50 33 026 - 8000 50 33 026 -   9000 50 33 026

 


 

چند نكته ي اساسي قبل از خريد خودرو دست دوم وكاركرده و#خريد خودرو در كرج

 

نكات زير به شما در خريدخودرو دست دوم كمك ميكند :

1)به خوردگي و زنگ زدگي بدنه خودرو دقت كنيد راه تشخيص آن حركت دادن آهن ربا روي بدنه خودرو است .اگر آهن ربا به قسمت وسيعي از بدنه نچسبدنشان دهنده ي آن است كه اين قسمت به دليل تصادف از بين رفته و با بتونه پر شده است اگر قسمتهاي از بين رفته زياد باشد ازخريدن خودرو منصرف شويد.

2)به همه جاي خودرو به صورت عمودي فشار زيادي وارد كنيد در حالت طبيعي وعادي بايدخودرو به شكل اوليه خودش بازگردد اما اگر خودرو شروع به لرزيدن كرد نشان دهنده ي آن است كه سيستم تعليق خودرو نياز به تعمير دارد.

3)درها و پنجره ها و در كاپوت و صندوق عقب را نگاه كنيد و ببينيد كه به آساني باز و بسته ميشوند و كليدها راحت در قفل ها مي چرخند.خريد خودرو در كرج

4)پارگي صندلي ها رابا دقت بررسي كنيد و كفي خودرو را كنار بزنيد اگر قسمتي از كف خودروزنگ زده باشد به آن معناست كه آب خيلي زود به داخل خودرو نفوذ مي كند.

5)برق خودرو رابادقت  بسياربررسي كنيد چراغها ,راهنماها , بوق .....و آب پاشها .

6)به كيلومتر شمار  بادقت نگاه بيندازيد ، راننده معمولي در سال 12 هزار كيلومتر ماشين ميراند اما خودرويي كه در خدمت شركت است در سال 40 هزار كيلومتر راه مي پيمايد .

خريد خودرو در كرج

7)موتور خودوررا بررسي كنيد تا هر گونه علامت تعميري را در آن پيدا كنيد اين علامت هاعبارتند از:روغن كاري جديد يا لحيم و گاهي  تميزي غير عادي زير در پوش موتور.

8 )جاهايي را كه آب به بيرون ترشح ميكندبا دقت بسياربررسي كنيد عوض كردن شيلنگ آب كار آساني است اما اگر آب از رادياتور ترشح كند بايد آن را عوض كنيد و اين كار هزينه زيادي در بر دارد .

9)موتور را روشن كنيد واجازه دهيد به آرامي حركت كند (بچرخد)مشاهده شده كه بعضي از بنگاه داران متقلب روغن غليظ در موتور و جعبه دنده ميريزند تا مانع شنيده شدن صداهاي ناهنجار موتور خودروشوند .خريد خودرو در كرج

10)ميله اندازه گيري روغن رانگاه كنيد اگر روي آن خيابانهاي مايل به خاكستري رنگ و يا قطرات آب مشاهده كرديدنشانه خرابي رينگ پيستون است.

11)در پوش كارتر را بر داريد به طوري كه از رو غن پر شود وجود بخار يا دود نشان دهنده ي خرابي بزرگ است كه بايد موتور را عوض كنيد بعد از اينكه موتور را 5 دقيقه روشن گذاشتيداگر دود ساه از اگزوز خارج شد دلالت بر وقفه بر كاربراتور ميكند اما اگر دود آن آبي بود نشانگر اين است كه كاربراتور بايد با هزينه بسيار زيادي تعمير شود .

خريد خودرو در كرج

12)باطري را بررسي كنيد يعني اول چند دقيقه روشن كنيد ومشاهده كنيد كه بعد از آن موتور به آساني روشن ميشود .
سپس فرمان را در سرازيري كه شيبش تند و پر پيچ و خم باشد تست كنيد و ببينيد كه صدايي از آن خارج نمي شود سپس خودرو بايد در مسير مستقيم به سرعت 100 كيلومتر در ساعت حركت كند.

13)ترمزها را امتحان كنيد اگر مجبور باشيد آن را تا آخر و ياخودرو هنگام ترمز گرفتن به اين سو و آن سو مايل شود و يا صدايي از آن خارج شود   احتياج به تعمير فوري دارد زيرا اين امور خطربسيارجدي براي راننده به وجود مي آورد.

14)به هر صداي غير عادي داخل خودررو با دقت گوش كنيد اگر موقع پيچيدن از چرخهاي جلو صداي بلندي خارج شد نشانگر وجود مشكل در سيستم كمك فنرخودرو است.

خريد خودرو در كرج

15)در سرعت زياد(50كيلومتر در ساعت)دست خود را از روي فرمان برداريد اگرخودرو لرزيد و يا به اين طرف و آن طرف كشيده شد يا از خط مستقيم خارج شد فرمان هااحتياج به ميزان شدن و تعمير دارند.

 

قبل از اينكه تصميم نهايي را براي خريد خودرو دست دوم و#خريد خودرودركرج بگيريد بهتر است كه از كارشناسي كمك بگيريد تاخودرو را با دقت بررسي كندتا بتوانيد با خيال آسوده ازنمايشگاه اتومبيل دركرج وديگر نقاط خودرو مورد نظر خودراخريداري كنيد.

نكات مهم در خريد خودرو اقساطي بخش دوم

۲۴ بازديد

نكات مهم در خريد خودرو اقساطي بخش دوم : زماني كه تمايل داريد خريد خودرو در كرج را انجام دهيد يا خودروي خودرو تغيير دهيد بايد نكاتي را در نظر بگيريد مهم ترين و اصلي ترين آن بودجه است گاهي نسبت به بودجه اي كه در نظر گرفته ايد نميتوانيد خودروي مورد علاقه تان را خريداري كنيد اما هميشه يك راه حل است ، پيشنهاد گروه ما به شما خريد خودرو اقساطي در كرج مي باشد با ما همراه باشيد تا به ادامه بخش قبلي بپردازيم :


نكاتي براي بستن قرارداد با شركت ها براي #خريد خودرو اقساطي :

تصميم نهايي خود را براي خريد خودرو اقساطي بگيريد:

منظور از اين امر اين است كه  خيلي از خريداران بعد از ثبت قرارداد به اين نتيجه ميرسند كه بدون پرداخت كردن اقساط برايشان پر سودتر خواهد بود. از اين جهت به عملي كردن تصميمشان ميگيرند. از اين رو خريدار از مفاد ذكر شده در قرارداد با شركت ها بيرون مي آيد و شركت هاي ارائه خدمات به خصوص شركت هاي ليزينگي اقداماتي را خواهند داشت.

خريد خودرو اقساطي

در اين قسمت از كار شركت ليزينگ خودروي شمارا ضبط ميكند، سفته شما را به اجرا خواهد گذاشت و ضامنين شما متعهد به پرداخت جريمه و اقساط خواهند شد.بدين صورت شما مجبور به پرداخت يكباره و كلي خواهيد شد. پس بايد پيش از ثبت قرارداد به اين امر دقت لازم را داشته باشيد.

به مفاد قرار داد در خريد خودرو اقساطي در كرج دقت داشته باشيد:

به طور معمول زمان ثبت قرارداد بايد به ذكر مفادي براي منافع مشتري توجه نماييد. بيشتر شركت هاي حاضر در امر فروش اقساطي خودرو، در قرارداد هاي خود، تمامي مفاد را جوري در نظر ميگيرند كه منافع فروشنده به صورت كلي حفظ گردد. اين كار سبب خواهد شد تا چيزي به نفع مشتري نبوده و در محاكم قضايي كمك زيادي به شما نكند. از اين رو دقت به معتبر بودن فروشنده از سوي شما امر بسيار مهمي خواهد بود.خريد خودرو اقساطي

 

پيش از خريد وكالتي بسيار فكر كنيد :

از مهمترين نكات در اين مدل از فروش و خريد خودرو ، وكالت بلاعزل ميباشد. بهتر است تلاش كنيد تا وكالت هاي بلاعزلي كه فروشندگان را از تضمين انتقال سند مالكيت معاف كند، خودداري كنيد. راه حل اين امر نيز به بندي در مفاد قرارداد برخواهد گشت. شما ميتونيد با قراردادن بندي تحت عنوان اينكه انتقال سند بعد از پايان اقساط در هر شرايطي اتفاق بيفتد و شركت طرف قرارداد متضمن اين انتقال باشد، اين امر را به صورت كلي براي خريد اقساطي خودرو  حل كنيد.

خريد خودرو اقساطي

مورد دوم مشكلات در اين زمينه گرفتن وكالت بلا عزل براي اين كار از شخص ميباشد. طبق قوانين تجارت اين نوع وكالت تا هنگام حيات فرد اعتبار خواهد داشت. از اين سو بايد بند هايي در مفاد قرارداد خود براي حل اين مشكل بگنجانيد. بندي تحت عنوان و شرايط اجاره به شرط تمليك خودرو ميتواند به شما كمك كند تا طبق قوانين تجارت با اين موضوع برخورد شود. ولي راه حل ديگر و قطعي اين است كه قيد خريد اقساطي مشروط با افراد و شركتهاي ناشناخته را بزنيد و به شركت هاي معتبر برويد.خريد خودرو اقساطي

كساني كه با در آمد معيني قصد خريد خودرو در كرج و ساير نقاط را دارند كافي است نيم نگاهي به شرايط تسهيلات خريد خودرو اقساطي در كرج داشته باشند ،خريد خودرو اقساطي به پيچيدگي و سختي كه تصور مي كنيد نيست در اين مقاله به نكات خريد خودرو اقساطي در كرج پرداخته ايم اميدوار هستيم توانسته باشيم كمكي در اين زمينه به شما عزيزان كرده باشيم براي مشاهده بخش قبلي مقاله روي لينك زير كليك نماييد.

نمايشگاه اتومبيل صمد شكرالهي با بيشينه كاري موفق در زمينه خريد خودرو در كرج و ارائه خدمات براي مشاوره و همراهي خريداران خودرو در استان البرز همراه شما خواهد بود