آرشیو دی ماه 1400

خريد و فروش و قيمت گذاري خودرو

خرید خودرو اقساطی | بررسی ویژگی های ایمنی خودرو بخش اول

۱۵ بازديد

این مقاله که با نام خرید خودرو اقساطی | بررسی ویژگی های ایمنی خودرو توسط وب سایت مجموعه بزرگ و موفق اتومبیل صمد شکرالهی گردآوری شده است، به بررسی ویژگی های ایمنی یک خودرو میپردازد، یکی از مهمترین ویژگی های یک خودرو که باید به آن توجه نمود امنیت خودرو است، زیرا برای هر کسی حفظ جان خود و عزیزانش از هر چیز دیگری مهمتر است، با توجه به امنیت یک خودرو باید بگوییم که تمامی خودروهای که تولید میشوند آن امنیت استاندارد را ندارند، پس زمانی که به دنبال خرید خودرو و خرید خودرو اقساطی هستید خودروی را انتخاب و خریداری نمایید که امنیت بالای داشته باشد تا حافظ جان شما باشد. در ادامه مطلب برخی از این ویژگی های مهم را بررسی خواهیم کرد.

بررسی و معرفی ویژگی های خودروی ایمن در مطلب خرید خودرو اقساطی | بررسی ویژگی های ایمنی خودرو

  • یکی از ویژگی های مهم در امنیت خودرو که باید حتما حتما به آن توجه شود، ترمز اتوماتیک خودرو است، این ویژگی مهم به صورتی طراحی و انجام شده است که امکان تصادفات در جاده ها را کم می نماید و یا اینکه با استفاده از این ترمز، میزان سرعت خودرو در هنگام تصادف کاهش می یابد، طراحی و ساخت ترمز اتوماتیک به این صورت است که، خودروها و اشیایی را که در جلوی خودرو هستند را اسکن میکند، و اگر احساس خطر کند به صورت خودکار ترمز می کند، در خرید خودرو و خرید خودرو اقساطی به این سیستم حتما توجه ای ویژه ای داشته باشید
  • مورد دیگری که در مطلب خرید خودرو اقساطی | بررسی ویژگی های ایمنی خودرو باید به آن اشاره کرد ویژگی پارکینگ خودکار است، که این مورد مخصوصا برای افراد تازه کار خیلی بیشتر به کار می آید، سیستم پارکینگ خودکار به این صورت است که، چندین سنسور برای این کار تعبیه شده است، بعضی از این سیستمها به شکل پارک به صورت موازی عمل میکند، این سیستم برای بسیاری از افرادی که در پارک دوبل مشکل دارند کمک زیادی می نماید
  • یکی از مواردی که باعث حفظ جان افراد در هنگام تصادف می شود، کیسه هوا است، این مورد از مواردی است که در امنیت خودرو تاثیر ندارد اما باعث محافظت از سرنشینان خودرو میشود، در ادامه مطلب خرید خودرو اقساطی | بررسی ویژگی های ایمنی خودرو باید بگوییم که برای اولین بار کیسه هوا در سال 1985 به عنوان یکی از تجهیزات استاندارد در بعضی از مدلهای مشخص خودروها است، طبق گزارش ارسال شده و داده، در سالهای اخیر کیسه های هوای تعبیه شده در خودروها از جان بسیاری از افراد در تصادفات محافظت کرده است، و باعث ایجاد امنیت بیشتر در خودروها میشود، اما باید در ادامه مطلب خرید خودرو اقساطی | بررسی ویژگی های ایمنی خودرو باید به این موضوع اشاره کنیم که با وجود تمام مزایای که این سیستم دارد برای کودکان میتواند خطرات زیادی ایجاد کند زیرا بدن کودکان در مقابل این فشار زیاد نمی تواند مقاومت کند.اما افراد بالای 15 سال را میتواند به راحتی از آنها محافظت نماید، و یکی از مزایای برخی از اتومبیلها این است که برخی از خودروها یک دکمه ای برای خاموش کردن این سیستم دارند

ادامه مطلب خرید خودرو اقساطی | بررسی ویژگی های ایمنی خودرو را در مقاله ای بعدی برای شما عزیزان ارائه میدهیم، شما عزیزان برای خرید خودرو و خرید خودرو اقساطی به مجموعه بزرگ اتومبیل صمد شکرالهی مراجعه فرمایید و یا در صورت داشتن هر گونه سوالی میتوانید با شماره های درج شده در وب سایت تماس حاصل فرمایید،

خرید خودرو اقساطی

خرید اقساطی خودرو | معرفی چند خودرو ایرانی

۱۴ بازديد

این مقاله که با نام خرید اقساطی خودرو | معرفی چند خودرو ایرانی توسط مجموعه بزرگ اتومبیل صمد شکرالهی برای شما دوستان گردآوری شده است در تلاش است که پنج خودرو ایرانی را معرفی نماید تا بتواند شما را در شناخت و یا برای خرید خودرو و یا خرید اقساطی خودرو راهنمایی کند در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

 

معرفی بهترین ماشین ایرانی در جاده های ایران

تمامی کسانی که به فکر خرید خودرو چه به صورت نقد و چه به صورت خرید اقساطی خودرو هستند، به دنبال انتخاب و خرید یک خودروی قابل اعتماد، راحت، زیبا، جادار و مطمئن هستند. خودرویی که میخواهند سالیان سال با آن در خیابان های شهر و مسافرت های بین شهری رفت و آمد و تردد کنند و آن چیزی که با اهمیت تر است این است که با دوستان و خانواده خود با این خودرو پا به جاده بگذارند و به سفر بروند. سفری که بدون دغدغه باشد و همچنین و با خیال آسوده انجام پذیرد، بدون اطمینان از ایمنی خودرو امکان پذیر نیست. ولی در ایران متاسفانه تعداد ماشین های که در کشور تولید می شوند و تولید داخلی به حساب می آیند محدود و کم است و تعداد زیادی از این ماشین ها را ماشین هایی تشکیل می دهند که متاسفانه از استاندارد کافی و لازم از جهت ایمنی برخوردار نیستند. مجموعه بزرگ اتومبیل صمد شکرالهی در مقاله خرید اقساطی خودرو خود یک لیست مناسب و کارآمد از بهترین ماشین های ایرانی برای جاده را برای شما معرفی می کند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

معرفی  پژو  206 SD، که یکی از بهترین ماشین های ایرانی برای مسافرت در جاده های ایران است

متاسفانه در کشور ایران به دشواری می توان یک ماشین ایرانی را یافت که هم از لحاظ زیبایی، ظاهر زیبا و شکیلی داشته باشد و هم از نظر امنیت،  نسبتا خوب باشد. خودرو 206 SD در این سال ها توانسته بخش زیادی از انتظارات مشتریان را رفع کند. این تیپ و مدل از 206 به دلیل طراحی خاصش در زمان ابتدای خرید اقساطی خودرو با بازخورد خوبی مواجه نشد، ولی هرچه زمان گذشت به یک ماشین پرطرفدار، ایمن و محبوب در ایران تبدیل شد.

 

در ادامه در این مقاله که با نام خرید اقساطی خودرو منتشر شده است به بررسی ایمنی پژو 206 SD در جاده های ایران میپردازیم.

امروزه حدودا از نظر زمانی بیشتر از ده سال از اولین ورود خودرو 206 sd به بازار خودروهای ایرانی می گذرد و برخی معتقدند که عمر استفاده از این ماشین دیگر رو به اتمام است. اما باز با توجه به این موضوع اگر  از کسانی که ماشین باز هستند سوال کنید، همه آنها معتقدند که رانندگی با این خودروی دوست داشتنی یکی از بهترین تجربه های رانندگی در ایران است.

طبق گزارش مجموعه بزرگ اتومبیل صمد شکرالهی در مقاله خرید اقساطی خودرو، خودرو 206 صندوق دارد از لحاظ بدنه از مقاومت چندانی برخوردار نیست ، ولی نکته مثبت اینجاست که کمک فنرهای چرخ های عقب و حرکت نرم فرمان می تواند مهارت راننده را در کنترل ماشین کمک و تقویت کند. و همچنین نسبت به ماشین 206 هاچ بک جادار تر و بزرگتر است. صندوق عقب 206 SD این امکان را در اختیار شما می گذارد که وسایل و لوازم خود را به راحتی جابجا کنید و در نهایت فضای کمتری از عقب ماشین گرفته شود. به همین دلیل سفر با 206 SD لذت بخش تر از 206 معمولی است.

معرفی خودرو دنا پلاس در مقاله خرید اقساطی خودرو که به عنوان یکی از ایمن ترین ماشین ایران برای سفر شناخته می شود

طبق گزارش سایت اتومبیل صمد شکرالهی خودرو دنا پلاس خودرو به روز رسانی شده دنا، از لحاظ امکانات است که در سال 1396 به خانواده ایران خودرو افزوده شد و به بازار ایران وارد شد. کار خودرو دنا پلاس برای جذب مشتریان ایرانی خود کار  زیاد سختی نبود، به دلیل اینکه همتای قدیمی اش دنا، به اندازه کافی میان مردم طرفدار و محبوبیت داشت. و اینگونه بود که خودرو دنا پلاس بعد از انتشار ویدئوها و عکس و فیلم های تست امنیت در تصادف، به سبد خرید علاقه مندان به سفرهای جاده ای وارد شد. و پس از زمان کوتاهی از رونمایی، شرایط فروش ایران خودرو برای این محصول اعلام شد و مشتریان بسیاری نیز پیدا کرد.

بررسی دلیل اینکه چرا دنا پلاس جزء خودروهای امن است

دنا پلاس خودروی محبوب ایران خودرو است که در دسته اولین ماشین های ساخت ایران است که در آن از تجهیزات روز دنیا برای ایمنی بهره گرفته شده است. برای مثال چند مورد مهم را نام میبریم، وجود فرمان جمع شوند، کیسه های هوای جانبی و چهار ایربگ برای سرنشینان، نشان می دهد برای سفر رفتن و پا گذاشتن به جاده های پرخطر و پر ریسک ایران، شما عزیزان می توانید روی امنیت مدل جدید دنا حساب باز کنید. از طرفی دیگر هر چهار چرخ دنا پلاس به دیسک ترمز مجهز هستند تا فرآیند ترمز کردن، بدون دردسر و با کیفیت بسیار بالا صورت گیرد و این مورد خیال راننده و سرنشینان را کمی راحت می کند.

بررسی خودرو تندر 90، خودروی ایرانی که جادارترین صندوق عقب را بین سایر خودروها دارد

طبق گزارش سایت اتومبیل صمد شکرالهی در مقاله خرید اقساطی خودرو خودرو L90 از لحاظ شکل و ظاهر خودوری دوست داشتنی و محبوبی به شمار نمی آید. برخی اعتقاد دارند که طراحی و ساخت این خودرو بسیار کم دقت است و نمی توان با آن یک رانندگی لذت بخش را تجربه کرد. با توجه به اینکه نظرات درباره ظاهر ماشین تندر 90 چندان بی راه نیست و تقریبا در ست است، با این حال هیچگاه نمی توانیم روی کیفیتی که موتور دارد ، فضای کافی و مناسب و امنیت این محصول ایران خودرو چشم ببندیم و آنرا نادیده بگیریم.

برای داشتن تجربه یک سفر راحت با خودرو L90 حتما آنرا امتحان کنید.

اولین مسئله ای که باعث می شود خودرو L90 را به عنوان یک ماشین مناسب برای سفر بشناسیم، فضای مناسب و کافی داخل کابین و صندوق عقب بسیار جادار آن است. اما نکته حائز اهمیت این است که برای رانندگی در جاده های ایران، امنیت خوردو مسئله ای مهم تر از فضای مورد نیاز است. خودرو تندر 90 زمانی که وارد بازار شد رتبه 3 از 5 را در رده بندی امنیت جهانی به دست آورد.اصلی ترین و مهم ترین دلیلی که باعث می شود به شما این ماشین را برای سفر در جاده پیشنهاد کنیم، این است که ساختار و مقاومت متفاوت بدنه می تواند از شما در موقعیت های خطرناک حفاظت کند.

طراحی و ساخت خودرو L90 به شکلی است که در زمان تصادف، ضربه اصلی به جلوبندی وارد می شود. در نتیجه فشار کمتری به داخل کابین و سرنشینان منتقل خواهد شد.

بررسی سمند سورن ELX، بهترین ماشین ایران خودرو از نظر ایمنی در مقاله خرید اقساطی خودرو

خودرو سمند سورن ای ال ایکس در سال 1392 با تغییراتی که بر روی سمند اولیه به وجود آمد روانه بازار ایران شد. از همان اوایل اصلی ترین و مهم ترین عامل و وجه تمایز محصول تازه وارد ایران خودرو، امنیت بالای آن بود. هنوز هم با گذشت سال ها، سمند سورن ELX را مطمئن ترین و مناسبترین ماشین برای جاده های ایران می دانند. عوامل مانند ترمزهای دیسکی ایمن، کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین و بدنه بسیار ایمن از دلایلی هستند که علاقه مندان به سفرهای جاده ای را برای خرید و یا خرید اقساطی خودرو قانع می کنند.

کیا سراتو، سفر با سریع ترین ماشین سایپا

با اعلام گزارش از مجموعه اتومبیل صمد شکرالهی در مقاله  خرید اقساطی خودرو  خودرو کیا سراتو یکی از دوست داشتنی ترین و محبوب ترین خودروهای مونتاژ شرکت سایپا است که از لحاظ ظاهر جمع و جور است و تجربه رانندگی خوبی را می توان با آن داشت.این محصول سایپا به خاطر وجود ترمزهای مجهز به ABS و EBD، کیسه هوای راننده و پدال های استاندارد برای رانندگی در جاده های ایران بسیار مناسب است.

از نظر ایمنی کیا سراتو نسبت به خودروهای قبلی که معرفی کردیم ضعیفتر و کمتر است. با این حال در مقایسه با خودروهای سایپا مثل خودروی ساینا و کوییک که از به روزترین و جدیدترین محصولات این شرکت سایپا است، نمره قابل قبولی در امنیت کسب کرده است. اما اگر امکانات جانبی برای شما با اهمیت است، قطعا انتخاب شما خودروی کوییک خواهد بود. با توجه به موارد گفته شده اگر قصد خرید خودرو یا  خرید اقساطی خودرو را دارید به سایت اتومبیل صمد شکرالهی مراجعه نمایید. با تشکر