نكات مهم در خريد خودرو اقساطي بخش اول

خريد و فروش و قيمت گذاري خودرو

نكات مهم در خريد خودرو اقساطي بخش اول

۱۴ بازديد

نكات مهم در خريد خودرو اقساطي بخش اول : خريد خودرو در كرج و در سراسر جهان  اصلا تصميم ساده و راحتي نيست ،شما بايد براي خريد خودرو اقساطي در كرج هزينه هاي اجرايي را در نظر بگيريد بعد از خريد خانه اين دومين چيز گران قيمت است كه خريداري مي كنيد پس مهم است كه بدانيد و اطمينان حاصل كنيد بهترين راه براي خريد خودرو در كرج چه راهي است با ما همراه باشيد :


#خريد خودرو اقساطي و نكات مهم آن:

اين روزها كلمه ي خريد خودرو اقساطي  و ديگر نقاط، خريد ليزينگي خودرو يا تحويل فوري را بسيار ميشنويم. اما با قيمت هاي روز خودرو، اين امر دور از تصور نبوده و بهترين راه براي #خريد خودرو در كرج به حساب مي آيد. همينطور شركت هاي بسياري در اين زمينه آغاز فعاليت نموده اند و اقدام به ارائه اين خدمات كرده اند.

در اين صورت  مواردي در خريد خودرو اقساطي مطرح است كه دوست داريم در ادامه بيشتر به آنها بپردازيم. اگر شما هم قصد خريد خودرو به صورت اقساطي را داريد تا انتها با ما همراه باشيد.

 

ارائه دهندگان خريد خودرو اقساطي چه كساني هستند؟

به صورت كلي ارائه دهندگان خدمت فروش و خريد اقساطي خودرو شامل5 بخش ميشود. در بخش اول بانك ها در اين زمينه فعال هستند. با اين حال بانك ها بسيار  تمايلي به خودرو دار شدن افراد ندارند و فعاليت آنها كمي كمرنگ تر و گاها در غالب شركت هاي ليزينگ انجام ميشود. در بخش دوم شاهد خودرو سازان و كمپاني هاي خودرو سازي هستيم. خودروساز ها به عنوان بخش اصلي و براي ارائه محصولات خود اقدام به ارائه طرح هايي در جشنواره ها ميكنند.

در بخش سوم شركت ها واسط مشغول فعاليت هستند. با اين حال اعتبار و سابقه براي انتخاب شركت مناسب در اين امر بسيار اهميت دارد. در قسمت چهارم شركت هاي ليزينگ خودرو مشغول فعاليت كردن هستند. اين شركت ها آسان ترين راه براي ارائه خودرو از خودروساز به مشتريان ميباشند.

نكاتي براي بستن قرار داد خريد خودرو اقساطي :

براي خريدهاي اقساطي همواره چند مورد براي گمراهي مشتريان به همراه دارد. اين مسائل مي‌توانند در عين آسان بودن مشتريان را به دردسرهاي بسيار بيندازند. در اين قسمت قصد داريم به چند موارد اشاره كنيم تا نهايت توجه را داشته باشيد.

يكي از مهمترين و اصلي ترين نكات در خريد اقساطي خودرو دقت بيشتر شما در قرارداد هاست. خريداران در اول كار به ميزان وجه براي پرداخت دقت كافي را نميكنند.به عنوان مثال بايد مد نظر داشته باشيد كه اگر خودرويي 100ميليون تومان ارزش دارد، با طرح هاي اقساطي چه ميزان مبلغي را بايد بيشتر بپردازيد. اين امر جرو نكاتي براي بررسي در ابتداي بررسي جهت خريد خودرو ميباشد. پس بهتر است همان اول كار و پيش از ثبت قرارداد به اين امر دقت لازم را بكنيد.

پيش از اينكه براي خريد خودرو در كرج اقدام كنيد بايد نكاتي را مد نظر داشته باشيد مانند عادت هاي رانندگي خود ، بودجه ،تست هاي ايمني و ... در اين مقاله به نكات مهم خريد خودرو اقساطي پرداخته ايم با ما همراه باشيد و ادامه مطلب را در مقاله بعدي مشاهده بفرماييد سپاس از توجه و همراهي شما.

 

تماس با ما 

 

آيكون خودروهاي صفر 
آيكون خودروهاي كاركرده 
آيكون مشاهده آگهي ها



تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد