خريد خودرو در كرج -نكات مهم در زمينه خريد خودرو دست دوم

۱۴ بازديد

احتمالا براي خيلي از ما پيش آمده كه قصد خريد خودرو دست دوم وكار كرده را داشته باشيم در اين مقاله ميخواهيم شما را با نحوه ي صحيح واصول كليدي  خريد خودرودر كرج وديگر نقاط آشنا كنيم :


نمايشگاه اتومبيل صمد شكرالهي با بيشينه كاري موفق در زمينه خريد خودرو در كرج و ارائه خدمات براي مشاوره و همراهي خريداران خودرو در استان البرز همراه شما خواهد بود

براي اطلاعات بيشتر با مشاوران ما در ارتباط باشيد   5000 50 33 026 - 8000 50 33 026 -   9000 50 33 026

 


 

چند نكته ي اساسي قبل از خريد خودرو دست دوم وكاركرده و#خريد خودرو در كرج

 

نكات زير به شما در خريدخودرو دست دوم كمك ميكند :

1)به خوردگي و زنگ زدگي بدنه خودرو دقت كنيد راه تشخيص آن حركت دادن آهن ربا روي بدنه خودرو است .اگر آهن ربا به قسمت وسيعي از بدنه نچسبدنشان دهنده ي آن است كه اين قسمت به دليل تصادف از بين رفته و با بتونه پر شده است اگر قسمتهاي از بين رفته زياد باشد ازخريدن خودرو منصرف شويد.

2)به همه جاي خودرو به صورت عمودي فشار زيادي وارد كنيد در حالت طبيعي وعادي بايدخودرو به شكل اوليه خودش بازگردد اما اگر خودرو شروع به لرزيدن كرد نشان دهنده ي آن است كه سيستم تعليق خودرو نياز به تعمير دارد.

3)درها و پنجره ها و در كاپوت و صندوق عقب را نگاه كنيد و ببينيد كه به آساني باز و بسته ميشوند و كليدها راحت در قفل ها مي چرخند.خريد خودرو در كرج

4)پارگي صندلي ها رابا دقت بررسي كنيد و كفي خودرو را كنار بزنيد اگر قسمتي از كف خودروزنگ زده باشد به آن معناست كه آب خيلي زود به داخل خودرو نفوذ مي كند.

5)برق خودرو رابادقت  بسياربررسي كنيد چراغها ,راهنماها , بوق .....و آب پاشها .

6)به كيلومتر شمار  بادقت نگاه بيندازيد ، راننده معمولي در سال 12 هزار كيلومتر ماشين ميراند اما خودرويي كه در خدمت شركت است در سال 40 هزار كيلومتر راه مي پيمايد .

خريد خودرو در كرج

7)موتور خودوررا بررسي كنيد تا هر گونه علامت تعميري را در آن پيدا كنيد اين علامت هاعبارتند از:روغن كاري جديد يا لحيم و گاهي  تميزي غير عادي زير در پوش موتور.

8 )جاهايي را كه آب به بيرون ترشح ميكندبا دقت بسياربررسي كنيد عوض كردن شيلنگ آب كار آساني است اما اگر آب از رادياتور ترشح كند بايد آن را عوض كنيد و اين كار هزينه زيادي در بر دارد .

9)موتور را روشن كنيد واجازه دهيد به آرامي حركت كند (بچرخد)مشاهده شده كه بعضي از بنگاه داران متقلب روغن غليظ در موتور و جعبه دنده ميريزند تا مانع شنيده شدن صداهاي ناهنجار موتور خودروشوند .خريد خودرو در كرج

10)ميله اندازه گيري روغن رانگاه كنيد اگر روي آن خيابانهاي مايل به خاكستري رنگ و يا قطرات آب مشاهده كرديدنشانه خرابي رينگ پيستون است.

11)در پوش كارتر را بر داريد به طوري كه از رو غن پر شود وجود بخار يا دود نشان دهنده ي خرابي بزرگ است كه بايد موتور را عوض كنيد بعد از اينكه موتور را 5 دقيقه روشن گذاشتيداگر دود ساه از اگزوز خارج شد دلالت بر وقفه بر كاربراتور ميكند اما اگر دود آن آبي بود نشانگر اين است كه كاربراتور بايد با هزينه بسيار زيادي تعمير شود .

خريد خودرو در كرج

12)باطري را بررسي كنيد يعني اول چند دقيقه روشن كنيد ومشاهده كنيد كه بعد از آن موتور به آساني روشن ميشود .
سپس فرمان را در سرازيري كه شيبش تند و پر پيچ و خم باشد تست كنيد و ببينيد كه صدايي از آن خارج نمي شود سپس خودرو بايد در مسير مستقيم به سرعت 100 كيلومتر در ساعت حركت كند.

13)ترمزها را امتحان كنيد اگر مجبور باشيد آن را تا آخر و ياخودرو هنگام ترمز گرفتن به اين سو و آن سو مايل شود و يا صدايي از آن خارج شود   احتياج به تعمير فوري دارد زيرا اين امور خطربسيارجدي براي راننده به وجود مي آورد.

14)به هر صداي غير عادي داخل خودررو با دقت گوش كنيد اگر موقع پيچيدن از چرخهاي جلو صداي بلندي خارج شد نشانگر وجود مشكل در سيستم كمك فنرخودرو است.

خريد خودرو در كرج

15)در سرعت زياد(50كيلومتر در ساعت)دست خود را از روي فرمان برداريد اگرخودرو لرزيد و يا به اين طرف و آن طرف كشيده شد يا از خط مستقيم خارج شد فرمان هااحتياج به ميزان شدن و تعمير دارند.

 

قبل از اينكه تصميم نهايي را براي خريد خودرو دست دوم و#خريد خودرودركرج بگيريد بهتر است كه از كارشناسي كمك بگيريد تاخودرو را با دقت بررسي كندتا بتوانيد با خيال آسوده ازنمايشگاه اتومبيل دركرج وديگر نقاط خودرو مورد نظر خودراخريداري كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.