نكات مهم در خريد خودرو اقساطي بخش دوم

خريد و فروش و قيمت گذاري خودرو

نكات مهم در خريد خودرو اقساطي بخش دوم

۲۵ بازديد

نكات مهم در خريد خودرو اقساطي بخش دوم : زماني كه تمايل داريد خريد خودرو در كرج را انجام دهيد يا خودروي خودرو تغيير دهيد بايد نكاتي را در نظر بگيريد مهم ترين و اصلي ترين آن بودجه است گاهي نسبت به بودجه اي كه در نظر گرفته ايد نميتوانيد خودروي مورد علاقه تان را خريداري كنيد اما هميشه يك راه حل است ، پيشنهاد گروه ما به شما خريد خودرو اقساطي در كرج مي باشد با ما همراه باشيد تا به ادامه بخش قبلي بپردازيم :


نكاتي براي بستن قرارداد با شركت ها براي #خريد خودرو اقساطي :

تصميم نهايي خود را براي خريد خودرو اقساطي بگيريد:

منظور از اين امر اين است كه  خيلي از خريداران بعد از ثبت قرارداد به اين نتيجه ميرسند كه بدون پرداخت كردن اقساط برايشان پر سودتر خواهد بود. از اين جهت به عملي كردن تصميمشان ميگيرند. از اين رو خريدار از مفاد ذكر شده در قرارداد با شركت ها بيرون مي آيد و شركت هاي ارائه خدمات به خصوص شركت هاي ليزينگي اقداماتي را خواهند داشت.

خريد خودرو اقساطي

در اين قسمت از كار شركت ليزينگ خودروي شمارا ضبط ميكند، سفته شما را به اجرا خواهد گذاشت و ضامنين شما متعهد به پرداخت جريمه و اقساط خواهند شد.بدين صورت شما مجبور به پرداخت يكباره و كلي خواهيد شد. پس بايد پيش از ثبت قرارداد به اين امر دقت لازم را داشته باشيد.

به مفاد قرار داد در خريد خودرو اقساطي در كرج دقت داشته باشيد:

به طور معمول زمان ثبت قرارداد بايد به ذكر مفادي براي منافع مشتري توجه نماييد. بيشتر شركت هاي حاضر در امر فروش اقساطي خودرو، در قرارداد هاي خود، تمامي مفاد را جوري در نظر ميگيرند كه منافع فروشنده به صورت كلي حفظ گردد. اين كار سبب خواهد شد تا چيزي به نفع مشتري نبوده و در محاكم قضايي كمك زيادي به شما نكند. از اين رو دقت به معتبر بودن فروشنده از سوي شما امر بسيار مهمي خواهد بود.خريد خودرو اقساطي

 

پيش از خريد وكالتي بسيار فكر كنيد :

از مهمترين نكات در اين مدل از فروش و خريد خودرو ، وكالت بلاعزل ميباشد. بهتر است تلاش كنيد تا وكالت هاي بلاعزلي كه فروشندگان را از تضمين انتقال سند مالكيت معاف كند، خودداري كنيد. راه حل اين امر نيز به بندي در مفاد قرارداد برخواهد گشت. شما ميتونيد با قراردادن بندي تحت عنوان اينكه انتقال سند بعد از پايان اقساط در هر شرايطي اتفاق بيفتد و شركت طرف قرارداد متضمن اين انتقال باشد، اين امر را به صورت كلي براي خريد اقساطي خودرو  حل كنيد.

خريد خودرو اقساطي

مورد دوم مشكلات در اين زمينه گرفتن وكالت بلا عزل براي اين كار از شخص ميباشد. طبق قوانين تجارت اين نوع وكالت تا هنگام حيات فرد اعتبار خواهد داشت. از اين سو بايد بند هايي در مفاد قرارداد خود براي حل اين مشكل بگنجانيد. بندي تحت عنوان و شرايط اجاره به شرط تمليك خودرو ميتواند به شما كمك كند تا طبق قوانين تجارت با اين موضوع برخورد شود. ولي راه حل ديگر و قطعي اين است كه قيد خريد اقساطي مشروط با افراد و شركتهاي ناشناخته را بزنيد و به شركت هاي معتبر برويد.خريد خودرو اقساطي

كساني كه با در آمد معيني قصد خريد خودرو در كرج و ساير نقاط را دارند كافي است نيم نگاهي به شرايط تسهيلات خريد خودرو اقساطي در كرج داشته باشند ،خريد خودرو اقساطي به پيچيدگي و سختي كه تصور مي كنيد نيست در اين مقاله به نكات خريد خودرو اقساطي در كرج پرداخته ايم اميدوار هستيم توانسته باشيم كمكي در اين زمينه به شما عزيزان كرده باشيم براي مشاهده بخش قبلي مقاله روي لينك زير كليك نماييد.

نمايشگاه اتومبيل صمد شكرالهي با بيشينه كاري موفق در زمينه خريد خودرو در كرج و ارائه خدمات براي مشاوره و همراهي خريداران خودرو در استان البرز همراه شما خواهد بود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.