خرید خودرو | محکمترین خودروی ایرانی

خريد و فروش و قيمت گذاري خودرو

خرید خودرو | محکمترین خودروی ایرانی

۵ بازديد

خرید خودرو یکی از مهمترین دغدغه های هر فردی است، اینکه هر کسی چه خودروی میخرد و آن خودرو باید چه ویژگی داشته باشد بسیار با اهمیت است، نمایشگاه اتومبیل صمد شکرالهی با داشتن سالها سابقه و تجربه ای خرید و فروش خودرو در ایران این مطلب را برای شما عزیزان گردآوری نموده است تا با مطالعه ای این مطلب بتوانید مقاومترین و ایمنترین خودروهای ایرانی را بشناسید. ایمن بودن یک خودرو برای خریداران مخصوصا کسانی که تازه کار هستند بسیار مهم و مورد توجه است.بنابراین ایمنی خودرو و همچنین میزان قدرت خودرو در صدر گزینه های انتخاب خودرو قرار دارد، البته در تمامی جهان این موارد در صنایع خودرو سازی رعایت میشود اما متاسفانه در ایران شرکتهای خودرو سازی به این عوامل توجه زیادی ندارند، در این مطلب قصد داریم در مورد استحکام و مقاومت بدنه ای چند خودروی ایرانی صحبت کنیم، در ایران دو شرکت خودرو سازی شناخته شده و بزرگ هستند و محصولات متنوعی را تولید و در بازار عرضه میکنند، خرید خودرو در ایران از این دو شرکت انجام میشود و یا اینکه خودروهای خارجی را برای خرید انتخاب میکنند. برخی از محصولات این دو شرکت شامل پراید، ساینا، تیبا، 111، کوییک که از محصولات سایپا هستند و برخی از محصولات ایران خودرو شامل سمند، 206 و... است.افرادی که تازه کار هستند و در حال آموزش رانندگی میباشند باید خودروی را انتخاب و خریداری کنند که دارای بالاترین امنیت باشد. دلیل اهمیت امنیت این است که این افراد چون در حال آموزش هستند و به صورت کامل مسلط به رانندگی نیستند امکان تصادف وجود دارد بنابراین باید در خودروی رانندگی کنند که در قبل از به وجود آمدن حادثه بتوانند سرعت خود را کنترل کنند و اگر تصادف کردند ایمنی خودرو بالا باشد و از جان افراد محافظت شود تا مشکلی برای راننده پیش نیایید.

خودروی ملی سمند با ایمنی مناسب برای خرید خودرو

هنگامی که نام خودروی ملی به گوش هر کسی میرسد، یاد خودروی سمند میافتد، این خودرو برای خرید خودرو در بین اتومبیلهای ایرانی یک خودروی مناسب است، اما به دلیل محدودیتها و تحریمهای که بر علیه کشور ما ایران شده است شرکتهای خودروسازی نتوانسته اند که با بالاترین کیفیت خودروها را تولید کنند، در کنار کیفیت پایین متاسفانه قیمت خودروها بسیار بالا است. اگر بخواهیم خودروی سمند را با سایر خودروهای ایرانی مقایسه کنیم باید بگوییم که این خودرو نسبت به سایر خودروهای ساخت ایران از نظر کیفیت و امنیت حد نسبتا بالاتری دارد. همچنین این خودرو در هنگام تصادفات و ضربات سهمگین و سنگین آسیب کمتری میبیند و صدمه ای کمتری به سرنشینان وارد میشود، انجام میزان تست امنیت خودروی سمند توسط یک شرکت انگلیسی انجام شده است، و تقریبا با حد استاندارد بین المللی قابل قبول بوده است.

خرید اقساطی خودرو

سرعت باز شدن ایربگهای خودروی سمند تقریبا با سرعت مناسب و خوبی باز میشوند و عمل میکنند.یکی از مهمترین عوامل حفظ جان افراد در خودرو وجود ایربگ است، سرعت باز شدن ایربگ بسیار با اهمیت است زیرا اگر دیر باز شود نمیتواند تاثیری در آسیب نرسیدن به افراد داشته باشد، از مهمترین موارد امنیت بالا در خودروی سمند وجود رکابهای است که در این خودرو تعبیه شده است. وجود این رکابها باعث شده است که میزان آسیب پذیری آنرا کم میکند، پس نتیجه میگیرم خوروی سمند برای خرید خودرو بسیار مناسب است.

206 خودروی فرانسوی ایرانی

اگرچه خودروی 206 را نمیتوان به صورت کامل یک خودروی ملی و ایرانی دانست، اما با وجود اینکه این خودرو سالهای زیادی است که وارد بازار ایران شده و یکی از پرفروشترین خودروها برای خرید خوردو در ایران است. به دلیل تغییراتی که مهندسان خودروسازی ایرانی در آن ایجاد کرده اند میتوان این خودرو را یک خودروی دورگه ای ایرانی و فرانسوی شناخت.خودروی 206 یکی از خودروهای پرفروش و پرطرفدار در ایران است که مخصوصا جوانها آنرا بیشتر میپسندد و میخرند، این خودرو در بین خودروهای ساخت ایران یکی از امنترین خودروها به شمار میرود، اگرچه ظاهر و شکل این خودرو به صورت ظریف و زیبا است و هر کسی با دیدن آن گمان میکند که خودروی مقاومی نیست بلکه میتوان گفت که خودروی مناسب و مستحکمی میباشد، پژو 206 در تست تصادف که توسط موسسه EURONCAP انجام میشود، از 5 ستاره توانسته که 4 ستاره را دریافت کند.

گرفتن 4 ستاره میتواند تاثیر زیادی بر انتخاب و خرید خودرو داشته باشد، و این امتیاز از بالاترین امتیازها به شمار میرود. در زمان تصادفات سنگین اگرچه کاپوت و جلوبندی ماشین به صورت کامل جمع میشود اما به دلیل اینکه موتور به قسمت پایین حرکت میکند، فشار زیادی به سرنشینان و کابین وارد نمی‌شود. به‌ طور کلی مشتریان ایرانی نگاه مثبتی به پژو 206 دارند و این ماشین همیشه در خرید خودرو از ایران خودرو مورد استقبال خیلی خوبی قرار می‌گیرد.

خرید اقساطی خودرو

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.