خرید خودرو | نقد و بررسی جک S3

خريد و فروش و قيمت گذاري خودرو

خرید خودرو | نقد و بررسی جک S3

۴ بازديد

خرید خودرو | نقد و بررسی جک S3 : خوب یا بد، درست یا غلط، این روزها دوره دوره مدگرایی است و زمانی چیزی مد بشود، اکثریت افراد بدون در نظر گرفتن کاربردهایش، آن‌را خریداری می‌کنند؛ می‌خواهد یک چکمه جلو باز باشد! یا نیم تنه یقه اسکی! یا حتی عینکی که از شیشه ساده (غیرطبی) ساخته شده! در چنین دورانی ظاهر «آن هم نه به معنی زیبایی بلکه به معنی به روز بودن» در اولویت قرار دارد و دیگر پارامترها از اهمیت کمتری برخوردارند.


خرید خودرو و نگاهی به طراحی دماغه جک S3

خرید اقساطی خودرو

نگاهی به جلو پنجره خودرو بیندازید؛ خودش به تنهایی فرم بسیار شکیل و خوبی دارد ولی انگار طراحش از سایز خودرویی که قرار بوده این جلوپنجره بر رویش نصب شود خبر نداشته و در نتیجه ابعادش را زیادی بزرگ و نامتناسب در نظر گرفته است! از آن طرف هم کاپوت جک S3 خیلی کوتاه است و ترکیب این بینی کوتاه با پیشانی بلند (شیشه جلو)، چهره‌ای غیر عادی به خودرو بخشیده. البته در این بین باید از چراغ‌های خوش‌استایل و چیدمان زیبای دیلایت‌های جک S3 به عنوان مواردی مثبت یاد کنیم که به خوبی حس به روز بودن را به بیینده منتقل می‌نمایند.

ولی با گذر از این قسمت و رسیدن به نیم رخ خودرو مشخص می‌شود که جک S3 مربی بدنسازی خوبی هم نداشته و بدون برنامه‌ریزی صحیح، فقط روی بالا تنه خود کار کرده است! نتیجه این اشتباه زدن‌ها در باشگاه، به عدم تناسب میان چرخ‌ها با بدنه منجر شده است.

در واقع رینگ‌های جک S3 برای گلگیرهای پف کرده و قد نسبتاً بلندش، زیادی کوچک هستند و توازن نیم‌رخ خودرو را تا حد زیادی به هم زده‌اند؛ همین عامل موجب شده است تا جک S3 از این زاویه خودرویی عجیب‌الخلقه به نظر آید.

خرید خودرو

 

خرید خودرو و نقد و بررسی طراحی داخلی جک S3

با گشودن در خودرو اوضاع کاملاً تغییر می‌کند و این بار با طرحی زیبا و در عین حال هماهنگ روبه‌رو می‌شویم. در واقع برخلاف طراحی ظاهری اینجا تمامی خطوط با ریتم مناسبی شکل گرفته‌اند و چیدمان قطعات هم چه از نظر زیبایی و چه استاندارهای ارگونومیکی در سطح مناسبی قرار دارند.

البته نه اینکه هیچ ایرادی به کابین جک S3 وارد نباشد اما به جرات می‌توان گفت که قطعات جذاب داخلی قسمت‌های نازیبا را به خوبی زیر سایه خود پنهان نموده‌اند و نتیجه این‌که با نشستن پشت فرمان، حس خوبی به شما دست خواهد داد.

به ویژه که موقعیت قرارگیری راننده مناسب است و فرمان خوش‌دست و پشت آمپرهای اسپرت جک S3 به اعتماد به نفس انسان می‌افزایند.

از نظر دید به اطراف هم اوضاع رو به راه است و طراحی هوشمندانه لچکی‌ها و آینه‌های بزرگ جانبی دایره دید مناسبی در اختیار قرار داده‌اند.

البته در مورد دید پشت سر محدودیت‌هایی وجود دارد که آن هم به کمک دوربین و سنسور دنده عقب به خوبی رفع شده است. شاید تنها مشکل کابین جک S3 به بحث تکراری کیفیت پایین متریال محدود شود که حتی این مورد هم در قیاس با رقبای همرده تا حدود زیادی قابل چشم‌پوشی است.

خرید اقساطی خودرو

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.