نمایشگاه اتومبیل | بررسی خودروی مینی کوپر کانتری من

۵ بازديد

نمایشگاه اتومبیل  | بررسی خودروی مینی کوپر کانتری من : برند مینی یکی از دوست داشتنی ترین برند‌های صنعت خودرو سازی است. علت این محبوبیت به نظر من می‌تواند حفظ اصول طراحی خودروهای مینی و همچنین تولید یک وسیله ارزان قیمت مناسب شهرها در عصر تولید خودرو‌های اسپرت و کم کاربرد دانست. هرچه که باشد، مینی یک برند محبوب و با اصالت است. همین امر دلیل تغییرات در مالکیت این برند در تمام این سال‌هاست.نخستین بار خودروی موریس مینی ماینر در سال 1959 توسط بریتیش موتورز کورپریشن (BMC) ساخته شد و با موفقیت تا سال 1990 تولید آن ادامه داشت. در حدی که به یکی از نمادهای دهه 60 در بریتانیا و کل اروپا تبدیل شد.

نمایشگاه اتومبیل و نقد و بررسی مینی کوپر

سال 2000 مینی توسط غول آلمانی یعنی بی‌ام‌و خریداری شد. بعد از آن تحولات عمده‌ای در تولیدات این شرکت انگلیسی شکل گرفت و نتایج مثبتی از سرمایه گذاری BMW در مینی حاصل شد. امروزه خودرو‌های مینی در کلاس‌های گوناگون اتاق‌هایی مناسب تمام نیاز‌ها ساخته می‌شوند.

از مدل‌های ارزان قیمت و اقتصادی تا مدل‌های شاسی بلند با قابلیت‌های فراوان. ولی در تمام این خودروها اصول طراحی مینی رعایت شده است: چراغ‌های دایره‌ای، جلو پنجره ذوزنقه‌ای و اشکال گرد و بدون زاویه ای که در داخل و بیرون خودرو به چشم می‌خورد. خودرویی که اینجا قصد بررسی آنرا داریم‌، خودروی MINI cooper countryman 2019 نام دارد که در کلاس خودروهای SAV قراردارد. نمایشگاه اتومبیل صمد شکرالهی، واقع در کرج ،۴۵ متری گلشهر، گلزار غربی، بعد از تقاطع الغدیر می باشد.

نمایشگاه اتومبیل

 

نمایشگاه اتومبیل و نگاهی به مشخصات فنی مینی کوپر کانتریمن

کانتریمن در سه مدل استاندارد، S و جان کوپر ورکس عرضه می‌شود. مدل استاندارد دارای پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ 3 سیلندر است که 134 اسب بخار و 219 نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند.

این میزان قدرت برای رانندگی روزمره در شهر بسیار مناسب است. ولی در صورتی که به سرعت و شتاب بیشتری نیاز دارید مثل بزرگ راه‌ها یا می‌خواهید از حالت سکون با خودروی پر از سرنشین شتاب بگیرید احساس کمبود قدرت خواهید کرد.

جعبه دنده استاندارد به صورت دستی است و حالت تعویض دنده راحت دارد. بقیه گزینه‌های جعبه شامل دنده اتوماتیک شش سرعته، اتوماتیک 8 سرعته و هشت سرعته اتوماتیک اسپرت می‌شود.

مینی کوپر کانتریمن s و جان کوپر ورکس (John Cooper Works) موتورهای 4 سیلندر توربو شارژ دارند که شتاب بیشتری نسبت به مدل قبل دارند. مدل s توان تولید 189 اسب بخار و 280 نیوتون متر گشتاور را دارد. در حالی که جان کوپر ورکس 228 اسب بخار و 349 نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند.

خرید اقساطی خودرو

فروش اقساطی خودرو

خرید نقد و اقساط خودرو

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.