خرید خودرو | نخستین تجربه رانندگی با خودرو اکتیون

۸ بازديد

خرید خودرو | نخستین تجربه رانندگی با خودرو اکتیون : شاسی‌بلندهای بسیاری در بازار یافت می‌شوند که در گذر زمان اصول را فراموش‌ کرده‌اند و وقتی تن به خاک بزنند تمام ابهتشان در هم ریخته می‌شود‌؛ بلند‌قامتانی که تنها در ظاهر جاده‌های پر‌فراز و نشیب را به چالش می‌کشند و در باطن گذر از این موانع را مانند کابوس می‌بینند‌. سانگ‌ یانگ در طول عمر 60 ساله خودروسازی‌اش به واسطه تولید خودرو‌های جیپ در دهه 60 برای ارتش آمریکا آموخته است که برای موفقیت همواره باید به اصول پایبند ماند و در عین حال مسیر اصلاحات را در پیش گرفت‌.


خرید خودرو و نگاهی خودرو اکتیون و اولین تجربه رانندگی با آن

بعد از خروج موسو در سال 2005 از خطوط تولید سانگ‌یانگ، برای این شاسی‌بلند و مدل وانتش جوانی با نام اکتیون قدم به میدان گذاشت‌. اکتیون طرحی نبود که نگاه‌های بسیاری را به خود جلب کند اما پیشرانه 2.3 مشترک آن با مرسدس‌بنز در کنار تجربه آفرود‌سازی بالای این کمپانی کره‌ای، سنت را به مدرنیته گره زده بود و مشتریان بسیاری را در اروپا‌، استرالیا‌، هند و‌... برای سانگ‌یانگ دست و پا کرد‌.

اکتیون در ظاهر کوچک‌ترین عضو خانواده شاسی‌بلندهای سانگ‌یانگ بود که در غیاب کوراندو و موسو به پرفروش‌ترین محصول این برند تبدیل شد‌. شرکت رامک‌خودرو نماینده رسمی محصولات سانگ‌یانگ همزمان با عرضه جهانی این مدل اقدام به واردات و عرضه اکتیون به بازار ایران کردولی علی‌رغم استقبال تعداد بسیاری از مشتریان چهره آن هنوز هم برای بسیاری از مردم دلنواز و دوست‌داشتنی نبود‌.

سانگ‌یانگ از سال 2011 میلادی طرح و زبانی جدید برای چهره خودروهایش در نظر گرفت‌. اولین فرزند این انقلاب نسل جدید کوراندو بود و در سال 2012 نسخه پیکاپ اکتیون که با نام اکتیون اسپرت شناخته می‌شود نیز چهره جدید خانواده سانگ‌یانگ را به خود گرفت‌.

در پایان نوبت به شاسی‌بلند کوپه آفرود کره‌ای‌ها رسید تا طعم جراحی را بچشد و معادله نا‌تمام سال‌های 2005 تا 2013 را کامل کند و با طرحی منطقی‌، زیبا و هجومی تصویر جدیدی از خود دل مشتریان به جای بگذارد‌. رامک‌خودرو این محصول را با نام «نیو اکتیون» از ماه گذشته برای عرضه در بازار ایران انتخاب کرده و تاکنون تبلیغات گسترده‌ای پیرامون آن انجام داده تا اکتیون به جایگاه واقعی‌اش در رقابت شاسی‌بلند‌های ایران برسد؛ جایگاهی که بعضا به دست شاسی‌بلند‌نماها‌ی هموطن اکتیون افتاده و وقت آن است در مقابل نوه جیپ‌های کره‌ای جواب پس دهند‌.

خرید خودرو

خرید خودرو | نخستین تجربه رانندگی با خودرو اکتیون

خرید خودرو

خرید خودرو

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.